CIFP ZORNOTZA LHII
Telefonoa: 946730251
e-maila: info@fpzornotza.com

Lanerako formakuntza ikastaroak

Langile / langabeei zuzendutako lan eskaintzerako prestakuntza

PRESTIK Enplegu Azoka

• 2018/12/14 |

Prestik 2018, enplegu azoka, Euskaldun jauregian ospatu da eta gure ikastetxeak parte hartu du. Han geure ikasleek, orientazio-mahaiak, lan-elkarrizketeei aurre egiteko teknikak ezagutzeko, lan eskaintzetan izena emateko aukera,... izan dute.

CIFP Zornotza LHII Euskaraldiarekin

• 2018/11/30 |

Guztiok osotzen dugun ikastetxea gure herrian dago txertatuta. Eta, bertan antolatutako ekintza ugaritan, partaide fidela da betidanik. Oraingo honetan, azaroaren 23-tik abenduaren 3-ra luzatzen den "EUSKARALDIA" ekimenarekin bat egin du.

Argazkian, IES Urritxe BHI eta CIFP ZORNOTZA LHIIko partaideak elkarrekin EUSKARALDIAREN alde.

Araniara bisitaldia

• 2018/11/27 |

Azaroan, Mekatronika 2. mailako taldeek ARANIA, enpresa ikusteko irteera egin dute. Bisitaldian, Araniako instalazioak eta beraien lan egiteko era ikusi ahal izan genuen.

Mila esker Araniako lan talde osoari emandako harrera eta azalpenengatik.

Bideratu zure etorkizuna

• 2018/11/27 |

Gaztedi Durangaldeak "Bideratu zure etorkizuna" enplegu azoka antolatu du eta han egon gara geure ikasketak eskeintzen inguruko DBH eta Batxillergoko ikasleentzat.

Ea datorren ikasturtean gure ikasleak diren.

Gimkana Guggenheimenen

• 2018/10/30 |

Pasa den ostegunean, urriak 25-ean, Merkataritzako 1.mailako ikasleekin irtera bat egin genuen.

Asmoa, Guggenheim museo inguruan, turistekin, gimkana egin

Oso esperientzia polita izan zen eta ikasleekin ingeleraz jardun zuten gustora.

TXOKO