CIFP ZORNOTZA LHII
e-maila: info@fpzornotza.com

ITP Dual

• 2017/07/04 |

La empresa vasca ITP inicia su programa de Formación Profesional Dual con la incorporación de 19 alumnos, entre ellos nuestra alumna Goizane Achutegui, en sus plantas de Barakaldo y Zamudio, en las cuatro especialidades en las que la empresa ha sido homologada. Leer mas

URRATSBAT sariak

• 2017/06/28 |

Eskerrik asko Urratsbat programa aurrera eramatea errestu didazuen guztioi. Eskerrik asko zuen klase orduetan Urratsbat programa ikasleei gerturatzen utzi didazuen guztioi. Eskerrik asko klase orduak eskatuta arazorik jarri ez duzuen guztioi. Eskerrik asko aretoa,... prestatzen lagundu didazuen guztioi. Eskerrik asko CIFP ZORNOTZA LHIIko lankide guztioi.

ERASMUS+ ikasleak

• 2017/06/08 |

Bueltan dira Erasmus+ bekekin atzerrian egon diren CIFP Zornotza LHIIko ikasleak; Mekatronika Industriala, Merkataritza eta Informatikako sei ikaslek Polonia, Irlanda eta Italian egin dute Lantokiko Prestakuntza.

Pozik eta gogotsu etorri dira eta oso positibotzat jo dute esperientzia.

Bisita Finlandiara

• 2017/05/17 |

CIFP ZORNOTZA LHIIk TKNIKAk bultzaturiko NAZIOARTEKO MUGIKORTASUN PROGRAMAN parte hartu du. Proiektu hau Euskadiko Lanbide Heziketako Ekintzailetza programaren barne dago. Euskadiko Lanbide Heziketako hainbat irakaslek Finlandiako ikastetxe desberdinak bisitatu dituzte, beraietan Ekintzailetasuna nola lantzen den ezagutuz.

Guk ekintzailetasuna nola lantzen dugun azaltzeko aukera ere izan dugu.

Ondorengo blogean informazio gehiago aurkitu dezakezu:

HOBETUZ: Soldadura TIG

• 2017/05/17 |

Zornotza.-Arratiako Bitartekaritza Zerbitzuak CIFP Zornotza LHII- arekin batera, 90 orduko Altzairu Karbonozko TIG Soldadura ikastaroa Antolatu du GESTAMP BIZKAIA, WALTER PACK ETA ARANIAKO langileentzat.

TXOKO