CIFP ZORNOTZA LHII
Telefonoa: 946730251
e-maila: info@fpzornotza.com

Lanerako formakuntza ikastaroak

Langile / langabeei zuzendutako lan eskaintzerako prestakuntza

IKASTETXEA GARBI Kartel lehiaketa

• 2017/12/26 |

Abenduaren 22an, A21ek ikasleentzat antolatutako kartel-lehiaketako sari banaketa ospatu zen. Lehiaketa horren arrazoia birziklapenaren aurrean eskola-talde guztiaren sentsibilizazioa areagotzea zen, ikastetxe beretik hasita.

Sarien irabazleak (1.goa 100 €-koa eta 2.a 50€-koa tokiko merkataritzan gaztatzeko) Erdi Mailako Heziketa Zikloko Mikroformatika Sistemen 1. mailako ikasleak izan dira: Xavier García eta Ekaitz Álvarez.

Zorionak irabazleei!!!!

Bilboko Gabonetako erakusleihoen lehiaketari bisita.

• 2017/12/18 |

Abenduaren 15ean, Merkataritza jarduerak 2. mailako ikasleak Bilbora joan ziren, aurtengo erakuslehioen txapelketan partehartzen duten dendak ikusteko asmoz. Hiriko hiru gune garrantzitsuenak bisitatu ondoren, eta erakuslehioen argazkiak atera ondoren, gaur egungo apainketa joerak ezagutu zituzten.

Ikasleek ideia berri asko ekarri zituzten beraien mugikorretako argazki makinetan.

EUSKERAREN NAZIOARTEKO EGUNA

• 2015/12/18 |

CIFP ZORNOTZA LHII, aurten, eta DATORREN URTEAN ere, EUSKERAREN NAZIOARTEKO EGUNAREKIN bat.

Gure ikastetxearen helburua, txertatuta dagoen eskualdearekin batera aritzea da. Horrela, batez ere Uribe, Arratia eta Durangaldekoak diren gure ikasleen asmo eta gurariei erantzuteko, EUSKERAREN NAZIOARTEKO EGUNA ospatu da; aurten, abenduaren 5ean. Musika, 400 txokolate bero eta bizkotxoekin lagunduta, Ikastetxearen izenean urtero lantzen den ADIERAZPENA irakurri izan da.

Datorren urteko EUSKERAREN NAZIOARTEKO EGUNAREN aurretik, aldiz, Ikastetxeko Euskeraren Normalkuntza Taldekoek EUSKARALDIA, 365 EGUN asmoarekin bat egingo dute. CIFP ZORNOTZA LHII-k, herriko ikastetxe publikoekin eta bertako beste eragile instituzionalekin batera, datorren urteko azaroaren 23-an hasi, eta abenduaren 3-an amaituko den proiektuan parte hartuko baitu.

"HIZKELAN, 2017" Jardunaldian egon gara

• 2017/11/09 |

Lanbide-heziketa, euskera eta lan-mundua uztartzea helburu izan duen aurtengo jardunaldia Eibarko Armeria Eskolan egin da; azaroaren 8an. Lantoki ezberdinetan euskeraz ere aritzeko gai izatea, gero eta gehiago baloratuko da aurrerantzean. Beraz, erronka horri gure ikastetxean ahalik eta egokien erantzuteko asmoz joan zen “Hizkelan, 2017” jardunaldira CIFP ZORNOTZA LHII; lanbide-heziketatik lanerako bidea euskeraz gauzatzen aitzindari diren batez ere Gipuzkoako hainbat ikastetxerekin batera.

Armeria Eskolan, Gipuzkoako Foru Aldundiko Hizkuntza Berdintasunerako Zuzendariarekin solasaldia burutu zen. Eta, “Elay” metalgintza enpresako, “Kabia” gizarte-zerbitzuen erakundeko, “Armeria Eskola” zein “Easo Politeknikoa” ikastetxeetako, “SD Eibar” futbol taldeko, eta “Loreak” zein “Handia” pelikuletako arduradunek euskera euren jardunean erabiltzeak duen balio erantsiaren berri eman zuten.

Joxe Miel Barandiaran egoitzara bisita

• 2017/10/27 |

Urriaren 26an CIFP Zornotza LHIIko Erizaintzako zainketa osagarriak zikloko ikasleak Durangoko Joxe Miel Barandiaran (SS Aita Menni) egoitza bisitatu genuen; bertako erizaina den Eli Garciak unitate desberdinak eta erabiltzen dituzten material eta tresna desberdinak erakusteaz gain, zaharren egoitzetan erizain laguntzaileen eguneroko lanak duen garrantziaz hitz egin zigun.

TXOKO